Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Nails Of The Month #1

 Hi,

Vandaag even een post over nagels! Vorig jaar zat ik bij een meisje in de klas die superr goed nagels kan lakken. Als ik bij haar was deed ze altijd mijn nagels. Ze maakte er foto's van. Het lijkt mij super om ook zo goed nagels te kunnen lakken. Omdat ik nu niet meer zo vaak met haar afspreek moet ik mijn nagels zelf doen. En geloof me, dat móét! Ik heb namelijk best vaak blauwe nagels... omdat mijn handen altijd koud zijn -jouw bloedvaten knijpen iets te enthousiast dicht, zei de huisarts-. Blauwe nagels in natuurlijk ergg lelijk, dus vandaar dat ik mijn nagels altijd lak. Om jullie wat inspiratie te geven (ik hoop dat tenminste) laat ik jullie zien hoe ik mijn nagels de laatste maand gelakt heb. Kijk snel verder...








Het thema: LIFE! De inspiratie heb ik van het kluisje op mijn kamer, die heeft allemaal simpele, leuke tekeningetjes. Natuurlijk is de rechterhand veel simpeler dan de linker... ik kan niet zo goed met links nagellakken.



Ik hou van veertjes! De kleur goud vond ik alleen niet zo mooi.



Deze vind ik erg vrolijk!



 Omdat we op fietsvakantie zijn, heb ik mijn nagels in het fiets-thema gelakt! Rechts niet hoor, die heeft gewoon stippen...




Ik hoop dat jullie zo'n post ook leuk vinden..?

-x-


1 opmerking: