Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Tag#1 About Me

Heey allemaal,

Ik dacht laat ik een tag doen. Tags lezen vind ik erg leuk omdat ik zo meer over je kan weten en jullie nu dus meer over mij ;) Omdat ik nog maar net begonnen ben met bloggen en jullie hélemaal niets over mij weten gaat deze tag over mij.



1. Heb je een tweede naam?
Haha, dat is een héél verhaal! Officieel niet, maar ik was altijd jaloers op mijn broertjes die dat wel hebben. Daarom verzon mijn moeder de namen Josaphina Caterina Helena en Maria erbij, zodat ik tevreden was. Nu zeg ik altijd dat die namen echt van mij zijn :-)



2. Wat is je favoriete vak op school?
Ehhh... ik vind tekenen wel heel leuk, of telt die niet mee? Anders Latijn en Nederlands denk ik. Maar daar ga ik nu even niet aan denken, ik heb net vakantie!!


3. Wat is je favoriete drank?
Ik drink geen drank. Maar mijn favoriet drinken is water & ice tea. Ik vind limonade, cola en energy echt vies! :$

4. Wat is je favoriet lied op dit moment?
Ik ben de laatste tijd weer fan van Jason Mraz! Van zijn muziek word ik altijd vrolijk. Vooral Everything Is Sound en The Freedom Song vind ik leuk. Ook met Balada van Gusttavo Lima krijg ik zin om te gaan dansen! haha

5. Hoe ga je jou kinderen noemen?
Dat weet ik echt nog niet, hoor!

6. Doe je aan sport?
Jazeker! Ik zit op atletiek. Dat doe ik twee keer in de week en zondags hardloop ik met mijn moeder. Ook zit ik in de optreed groep van een circusschool! Ik hoop dat ik dit volgend jaar nog steeds allemaal kan blijven doen met school erbij...

7. Favoriete boeken?
Toen ik klein was las ik samen met mijn moeder (nou ja, mijn moeder las voor) het boek Matilda van Roald Dahl. Ik vond het zo'n leuk boek dat ik tegen mijn moeder zij dat ze hem niet mocht uitlezen. Toen deed ze het toch per ongeluk en moest ik huilen...
Ik heb de film ook gezien en vind het nog steeds een heel mooi verhaal!
Ook ben ik -natuurlijk- fan van Harry Potter. Vorig jaar ben ik erin begonnen en heb ik ze in driekwart jaar uitgelezen!
Nu ben ik net gestopt met de Pretty Little Liars- reeks. Die waren ook erg leuk, maar in deel 5 had ik geen zin meer.

8. Favoriete kleur?
Dat kan met de dag verschillen! Meestal zeg ik toch groen.

9. Favoriete dier?
Oo god, dat weet ik echt niet! Sneeuwuilen en leeuwen vind ik de mooiste, olifanten de grappigste, honden de liefste. Ik kan echt niet kiezen! Maar natuurlijk hou ik vooral van baby-diertjes.


10. Favoriete vakantie?
Van de vakanties die ik nu heb gehad (en ik me nog kan herinneren) vond ik die van vorig jaar het leukste. We zijn toen naar Portugal en Spanje geweest, voor de 1e keer vliegen! We hebben veel bekeken, geshopt, in restaurantjes gegeten, op het strand geluierd en in de zee of het zwembad gezwommen. Alles wat een goede vakantie moet hebben!
Later wil ik op wereldreis, dat is mijn allergrootste wens.


11. Ben je afgestudeerd in de middelbare school?
Haha, nee. Nog lang niet! Mijn 1e jaar zit er nu op. Ik moet nog 5 jaar op het Gymnasium!

12. Ben je ooit het land uit geweest?
Jaah, zoals ik al zei ben ik naar Portugal en Spanje geweest. Ook in Duitsland, België en Frankrijk ben ik geweest. Maar ik wil graag nog uit Europa!



13. Spreek je een andere taal?
Nou, Engels is niet mijn sterkste vak. Dus ik kan het nog niet echt goed :$, maar ik heb nog alle tijd om het te leren. Ook krijgen we volgend jaar pas Duits en Frans kan ik ook nog niet goed genoeg. Wel kan ik Fries verstaan! haha

14. Hoeveel broers of zussen heb je?
Ik heb 2 jongere broertjes. Wel leuk hoor. Maar ik zou toch graag nog een zus willen hebben...

15. Wat zijn je favoriete winkels?
Voor kleding is dat toch echt H&M! Dat is leuk en goedkoop. Super handig! Ook Only en Forever 21 vind ik erg leuk.



16. Wat is je favoriete restaurant?
Wij gaan niet vaak naar restaurants, behalve op vakantie. Dan vind ik het leuk om elke keer naar een ander restaurant te gaan. Dus ik heb geen vast favoriet restaurant, al vind ik de Walrus altijd wel gezellig!


17. Ga je graag naar school?
Ja hoor! Ik vind het erg leuk om gezellig met mijn vrienden te lollen tijdens de pauze en de les. Ook hebben wij een heel leuke school met veel schoolfeesten. Maar vakantie is ook niet erg!

18. Favoriete Youtuber?
Ik kijk alleen voor muziek op youtube, dus heb geen favorieten.


19. Favoriete film?
Ehhh... ik houd vooral van animatiefilms met veel humor! Up en Kung Fu Panda bijvoorbeeld. Een echte favoriet heb ik niet.


20. Favoriete TV-shows?
De laatste tijd kijk ik bijna geen tv meer. Dit jaar heb ik behalve Wie is de mol? helemaal niets gevolgd, ik zag wel af en toe afleveringen van New Girl. Dit zullen dan wel mijn favorieten zijn!


21. PC of Mac?
Ik heb sinds dit jaar een Mac en vind hem super handig!


22. Welke mobiel heb je?
Een iPhone 3GS!

23. Heb je ook bijbaantjes - werk je ook - of doe je iets voor mensen?
Ik stofzuig en dweil elke week in mijn eigen huis en ik pas op dieren in de wijk als hun baasjes weg zijn. Maar ik heb nog geen echt bijbaantje ofzo!

24. Spaar je ook ergens voor?
Nu voor de vakantie, om te shoppen! En ik ben al bezig met het sparen voor een wereldreis, veel zeggen dat ik gek ben omdat ik daar nu al voor spaar :$




Dit was het! Ik hoop dat jullie nu iets meer over mij weten. Natuurlijk mag je deze tag overnemen!


-x-























Geen opmerkingen:

Een reactie posten