Pagina's

zondag 22 juli 2012

Kamperen!

Boungiorno!

Sinds een paar dagen weet ik eindelijk waar we naartoe gaan. Papa mocht kiezen en dat betekend niet iets goed: fietsvakantie, vakantie in Nederland, het koude noorden... Maar we gaan naar Italiƫ!!!


Yeeaaahh! (en de 1e week op fietsvakantie zonder mijn moeder). Ik heb er erg zin in en om de kampeersfeer al even te krijgen, bedacht mijn vriendin om samen een nacht te gaan kamperen op de camping van 2 km bij ons huis vandaan! Dus ik ben voor het eerst zonder ouders gaan kamperen! Het was superrgezellig! Hieronder het verslag met foto's...



Eerst moesten we de tent opzetten, het moest snel want ik ging nog naar atletiek.


Toen ik terug kwam van atletiek zouden we naar de AH gaan om eten te halen voor het avondeten. De AH is 500 m van de camping vandaan, maaarjaaa... die werd verbouwd!! Grrrr..... We moesten naar de Jumbo -veel verder weg-.

We hadden aardappelen (van die ronde die je kunt bakken), vega-burgers, wortels, sla en dressing gekocht (en snoep natuurlijk :p). Laten we beginnen met de aardappelen...


Maar naar 3 kwartier wachten waren ze nog steeds hard en koud! Begon het ook nog een beetje te regenen!


We gingen ze toch maar opeten, want we hadden honger (t'was al half 9 ofzoo!). 
Ieeeuww, zo goor waren die aardappels! Dus....


laten we ze in het water goooieen!!! Hahaha, zo melig.

Gelukkig waren de vega-burgers wel lekker en was de salade ook goed gelukt.

Rond half 10 kwamen mijn ouders nog even aanwippen met warme thee en een koekje - love my mom & dad -.
We gingen ook nog even Yoga doen met mijn moeder (ik had daar zoveeel zin in, haha).


En buikspier oefeningen met mijn vader...

Ik kreeg mijn benen echt niet omhoog, hoor! (daar moet ik maar eens aan trainen...)

's Avonds hebben we gezellig in tijdschrijften gelezen. Het was wel eng om s'nachts nog te moeten tandenpoetsen! haha

We werden -voor mij dan- laat wakker en bleven nog een hele tijd in de tent. Het was al s'middags toen we naar de bakker gingen om daar lekker te brunchen. Ik bestelde een broodje met ei, mijn vriendin een pizza-broodje en allebei nog een sesam-bolletje. Daarna gingen we nog even het winkelcentrum in. 
Bij de Takko was het MEGA-UITVERKOOP! We hebben daar allebei nog wat leuks gescoord!

Dit heb ik gekocht, maar 12 euro totaal! :o 

Toen we weer terug gingen (we hadden het sesam-bolletje bewaard) deden we M&Ms in ons bolletje en het was heeeerlijk! haha

Helaas moesten we de tent in de regen opruimen, maar het was echt SUPER gezellig!


Waar gaan/zijn jullie naartoe op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten