Pagina's

zondag 8 juli 2012

handnaaimachine

Halloo,

Ik de hele dag al bezig geweest met hapjes (TAART!) maken, stofzuigen en schoonmaken in huis, want mijn moeder is jarig!  Nu dacht ik... ik ga lekker even iets voor mezelf doen: even bloggen! 

Voor mijn moeder heb ik een kussen gemaakt met een kus. Eerst wilde ik een gedicht erop schrijven, maar dat was zóveel werk en het paste niet. Daarom maar een kus. Ik deed het bij mijn vriendin en zij heeft een handnaaimachine :D Die mocht ik gebruiken!




Dit het resultaat:

Dit is de voorkant


En dit is de achterkant!

Nu lijkt het me zo gaaf om zelf zo'n handnaaimachine te hebben. Voor op mijn kamer, lekker zelf bezig zijn! Ik heb al op marktplaats gekeken, tjaa zo'n oud ding kun je niet in de winkel kopen ;) 
Er was heel veel keus, ééntje van het merk "singer" vond ik echt heel leuk en was ook nog dichtbij op te halen. Helaas kan ik geen foto laten zien omdat de afbeeldingen op marktplaats beschermd zijn :(
Hier wel een foto van een ander oude handnaaimachine, ook van singer:



Wat vinden jullie van zo'n naaimachine?


-x-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten