Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Koude benen?

Jaa, de zomer is al eventjes voorbij, helaas. Maar er komen gezellige tijden aan... Hebben jullie ook al zo'n zin in sinterklaas, kerst en oud en nieuw? Chocomelk, pepernoten, kaarsjes aan en een filmpje... :-)
Maar ook je kledingkast moet aangepast worden, en wat is dat zonde van al die leuke shortjes & rokjes! Nu kun je ze nog wel dragen, met een panty, maar voor de winter? Als je zoals ik een enorme koukleum bent, zal je het de hele dag koud hebben. Okey, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Maar waarom pijn lijden als er een oplossing is?




Beenwarmers, kniekousen en wollen maillots! Lekker warm en zeker hip. Bij H&M liggen er veel in de winkel, voor een leuk prijsje. Je kunt ook zelf beenwarmers maken, van bijv. een trui, legging en shirt. Met elastiek de onderkant blijf hij op z'n plek! 

                                 basic grijze beenwarmer                 zwart wollen maillot

Ik vind het erg leuk om filmjes te maken van foto's (voor vakanties en liedjes). Dus waarom niet met wat inspiratie van beenwarmers??



Filmpjes maken doe ik met iMovie. Maar volgens mij is dat niet de beste. Als ik een ander filmje van een blog bekijk, zie ik altijd allemaal dingen die ik niet met iMovie kan (of ik snap het nog niet helemaal....). Dus als iemand nog een goede 'movie maker' weet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten